Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/iphone6.dk/public_html/wp-content/plugins/liveblog/liveblog.php on line 891

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/iphone6.dk/public_html/wp-content/plugins/liveblog/liveblog.php:891) in /var/www/iphone6.dk/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase2.php on line 1167
Iphone 6 æske | Martins bud på iphone 6 æskens dessign

Er dette iPhone 6 æsken?

0

Apple er kendt for deres kreative tilgang til design på deres produkter, men de er også kendt for have en kreativ tilgang til at lave æsker til deres produkter. Det har vi bl.a. set med de tidligere iPhones som kommer i en æske, som passer perfekt til produktet og som ser elegant ud. Mon ikke også Apple har tænkt sig at gøre det med iPhone 6 æsken?

Martin Hajek fra Holland har gjort det til sin hobby at visualisere fremtidge gadgets i computer 3D modeller. Han havde bl.a. stor succes med hans iPhone 5 mockups, så selvfølgelig blev det også til iPhone 6 mockups. Hans mockup ligner alle de andre tidligere mockup, da iPhone 6 designet ikke virker til at være den store hemmelighed mere. Et eksempel på det kan du se her:

iphone6_martinhajek_12.jpg1a732dbc-c2b8-4fcf-8c93-91beb3983c60Original-640x480

Hvad der er lidt mere spændende er at Martin Hajek har kommet med sit bud på hvordan Apple har tænkt sig at pakke iPhone 6 ind. Han forstiller sig en mindre kasse end tidligere som minder en del om dem vi har set fra iPods. Det betyder bl.a. selve fronten af æsken er transparent så man kan se telefonen så snart man kigger på æsken. Flere billeder er her:

Selvom Martin Hajek ikke har nogle kilder inden i fx Apple, så har han tidligere ramt utrolig tæt med sine 3D modeller for hvordan det endelige produkt blev. Det bliver spændende at se om man også rammer plet med denne transparente iPhone 6 æske.

Share.

Om forfatteren

Er softwareudvikler bosiddende i Aalborg. Jeg har brugt Apple produkter siden 2010, hvor jeg købte min første Macbook Pro. Siden er jeg blevet forelsket i både OS X og iOS. Jeg skal helt sikkert også have den nye iPhone 6!

Leave A Reply